Co może powodować problemy z działaniem plotera?
Kurz i pył
Podczas użytkowania sprzętu jest on narażony na czynniki takie jak kurz czy pył. Szczególnie jeżeli nie używamy etui ochronnego.
Co może powodować problemy z działaniem plotera?
Podczas użytkowania sprzętu jest on narażony na czynniki takie jak kurz czy pył. Szczególnie jeżeli nie używamy etui ochronnego.
Zdarza się, że elementy wycinanego papieru, folii czy materiałów spadają z maty i dostają się pod rolki oraz w tryby i mechanizm plotera. Dzieje się tak najczęściej w przypadku korzystania z nie odpowiednio klejącej się maty.
Podczas bardzo intensywnej eksploatacji z czasem tryby plotera mogą wymagać ponownego nasmarowania, aby mogły prawidłowo funkcjonować.
Co może się wtedy zdarzyć?
Skrzypienie, piszczenie, stukot
Co w efekcie skutkuje tym, że końcowy efekt jest zupełnie inny niż oczekiwany
Gdy rolki nie trzymają maty w prawidłowy sposób podczas pracy plotera przesuwa się ona powodując cięcie w miejscu innym niż wskazano
W takim przypadku bardzo często trzeba powtarzać cięcie kilkukrotnie
Co zrobimy?
Bardzo dokładnie przyjrzymy się urządzeniu i zdiagnozujemy usterkę
Po demontażu obudowy, wyczyścimy wszystkie wewnętrzne mechanizmy plotera
Prawidłowe naoliwienie mechanizmów ruchomych jest bardzo ważne dla prawidłowej pracy plotera. Dlatego wszystkie mechanizmy, które wymagają naoliwienia zostaną dokładnie oczyszczone i nasmarowane
Przed montażem obudowy, wyczyścimy wszystkie zewnętrzne elementy urządzenia
Dokonamy aktualizacji oprogramowania plotera do możliwie najnowszej wersji
Jeżeli zajdzie konieczność wymiany podzespołów, które będą niemożliwe do naprawy - wymienimy zużyte elementy
Po dokonaniu serwisu otrzymasz pełną dokumentacje z wykonanych czynności,
wraz z fotograficznym potwierdzeniem, a wszystkie czynności wykraczające poza standardowy serwis będą z Państwem konsultowane.
Sprzęt odsyłamy do Państwa kurierem InPost na nasz koszt, istnieje również możliwość odbioru osobistego.
Koszt serwisu: to jedynie 150 zł brutto
Czas trwania serwisu: do max 7 dni roboczych od momentu otrzymania plotera
Na serwis obowiązują zapisy, aby sprawdzić dostępność terminu w którym chcesz serwisować ploter napisz do nas: kontakt@wycinarnia.pl, w tytule wiadomości wpisując: SERWIS
Zapraszamy!
* Jeżeli nie będziemy w stanie naprawić przesłanego do nas sprzętu nie pobierzemy żadnej opłaty
* Wykonanie serwisu nie ma wpływu na obowiązującą gwarancję udzieloną klientom Wycinarnia.pl