Complaints & Returns
Information regarding complaints and returns.
Zwrot towaru
W naszym sklepie możesz zwrócić produkt fizyczny do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem lub odbioru jej w naszym sklepie. Zachęcamy do kontaktu z nami przed dokonaniem zwrotu.
Wypełnij formularz zwrotu.
Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.
Nadaj przesyłkę.
Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).
UWAGA:
Pamiętaj, że zwrotu zgodnie z przepisami mogą dokonać osoby prywatne lub osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Zwrot towaru zakupionego na fakturę jest możliwy jedynie, jeżeli zakup nie jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą i nie ma charakteru zawodowego.
Zwrotom nie podlegają treści cyfrowe tj.: ebooki oraz kody aktywujące oprogramowanie.
Jak zapakować produkty?
Jeżeli masz taką możliwość zapakuj produkt w oryginalne opakowanie. Dodaj wypełnienia.
W przypadku plotera przesuń uchwyt z ostrzami do prawej strony urządzenia, a wolną przestrzeń wewnątrz plotera wypełnij na przykład gazetami lub folią.
Przed spakowaniem odepnij kable od urządzeń elektronicznych.
Unikaj przyklejania taśmy klejącej bezpośrednio do produktów oraz ich oryginalnych opakowań – jeżeli to możliwe owiń opakowanie papierem lub folią.
Za uszkodzenie towaru podczas transportu odpowiada nadawca!
Jak wygląda zwrot pieniędzy?
Nowy produkt
Otrzymasz zwrot w wysokości 100% wartości zamówienia na podany przez Ciebie numer konta.
Używany produkt
Otrzymasz zwrot pomniejszony o wartość zużycia sprzętu – np. mata, ostrze, kupon na wzory, uszkodzenia mechaniczne (w tym wynikające z nieprawidłowego zapakowania sprzętu na czas transportu).
Zwrot pieniędzy otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu do 14 dni od daty dostarczenia zwracanego produktu.
POBIERZ: INSTRUKCJĘ ZWROTU
POBIERZ: FORMULARZ ZWROTU
Gwarancja
Urządzenia elektroniczne sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Jeżeli chcesz reklamować otrzymany towar:
Skontaktuj się z nami: kontakt@wycinarnia.pl.
Wypełnij formularz reklamacyjny.
Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.
Czekaj na odbiór przesyłki przez kuriera.
Oczekuj na decyzję reklamacyjną (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).