Prowadzimy profesjonalną obsługę serwisową urządzeń zarówno w trakcie trwania okresu gwarancyjnego jak i usługi serwisowe urządzeń po gwarancji.
Poniżej znajduje się lista producentów urządzeń objętych usługami naszego serwisu:
1. Mam sprzęt na gwarancji i nie działa on prawidłowo
Aby zgłosić problem z urządzeniem wyślij wiadomość mailową na:
📩wsparcie@wycinarnia.pl
W treści podaj:
- numer kontaktowy
- datę i miejsce zakupu sprzętu
- model urządzenia oraz jego numer seryjny
- opisz szczegółowo występujący problem
Do wiadomości dołącz:
- film w którym pojawia się problem*
A przypadku plotera dodatkowo zdjęcie: - załadowanej maty
- ostrza włożonego do uchwytu plotera
- projektu w programie plotera wraz z widocznymi ustawieniami cięcia
Po otrzymaniu powyższych informacji osoba odpowiedzialna z działu serwisu poinformuje Cię o dalszym przebiegu procesu obsługi zgłoszenia.
*Do przesyłania zdjęć a w szczególności nagrań wideo zachęcamy do skorzystania z darmowych usług hostingu plików jak np. Dysk Google czy https://wetransfer.com/.
2. Mam sprzęt po gwarancji i nie działa on prawidłowo
Jeżeli posiadasz sprzęt po okresie gwarancji lub zakupiony w innym sklepie prześlij nam wiadomość mailową na:
📩wsparcie@wycinarnia.pl
W treści podaj:
- numer kontaktowy
- model urządzenia
- opisz występujący problem
Do wiadomości dołącz:
- film z procesu w którym pojawia się problem*
A przypadku plotera dodatkowo zdjęcie: - załadowanej maty
- włożonego ostrza
- projektu w programie plotera
Po otrzymaniu tych informacji nasz serwisant poinformuje Cię o opcjach oraz kosztach naprawy.
*Do przesyłania zdjęć a w szczególności nagrań wideo zachęcamy do skorzystania z darmowych usług hostingu plików jak np. Dysk Google czy https://wetransfer.com/.
3. Chcę skorzystać z przeglądu i usługi profesjonalnego czyszczenia i konserwacji urządzenia – SPA
Korzystając okresowo z tej usługi zapewnisz sobie komfort niezawodnej pracy urządzenia.
Skorzystaj z konserwacji szczególnie wtedy gdy:
elementy plotera takie jak rolki dociskowe, wałek napędowy, prowadnice czy karetka są znacznie zabrudzone (bp klejem do regeneracji mat), pojawiają się problemy z cięciem – np przesunięcia linii, ploter wydaje nietypowe dźwięki podczas pracy.
W ramach usługi wykonamy:
- kompleksową diagnostykę i szczegółowy przegląd urządzenia
- profesjonalne czyszczenie elementów zewnętrznych obudowy i oczyszczenie wewnętrznych mechanizmów urządzenia
- konserwację ruchomych podzespołów z zastosowaniem odpowiednich dedykowanych środków
- kalibrację urządzenia
Ile kosztuje usługa?
Standardowy koszt konserwacji plotera o szerokości cięcia do 41cm (np. Cameo 4, Cricut Maker, Skycut CX16) wynosi 150zł netto + koszt zwrotnej przesyłki kurierskiej.
Koszt konserwacji większych urządzeń jest wyceniany indywidualnie.
W przypadku konieczności wymiany części – skontaktujemy się z Tobą indywidualnie po dokonaniu oględzin urządzenia i poinformujemy o możliwościach i wycenie działań w tym zakresie.
Ile trwa usługa?
Standardowa usługa czyszczenia trwa od 2 do 3 dni roboczych.
Termin ten może się wydłużyć w przypadku konieczności wymiany części urządzenia – o czym poinformujemy Cię niezwłocznie po otrzymaniu sprzętu.
Jak skorzystać z usługi?
Prześlij nam wiadomość mailową na
📩wsparcie@wycinarnia.pl
W treści podaj:
- numer kontaktowy
- model urządzenia
- w jakim terminie nadasz do nas urządzenie
- adres do wysyłki zwrotnej sprzętu
- opcjonalnie dane do faktury VAT za usługę
Przesyłkę wyślij na adres:
Wycinarnia.pl – SERWIS
ul. Pstrągowa 38
40-748 Katowice