Prowadzimy profesjonalną obsługę serwisową urządzeń zarówno w trakcie trwania okresu gwarancyjnego jak i usługi serwisowe urządzeń po gwarancji.

Poniżej znajduje się lista producentów urządzeń objętych usługami naszego serwisu:

1. Mam sprzęt na gwarancji i nie działa on prawidłowo

Aby zgłosić problem z urządzeniem wyślij wiadomość mailową na:
📩wsparcie@wycinarnia.pl

W treści podaj:

  • numer kontaktowy
  • datę i miejsce zakupu sprzętu
  • model urządzenia oraz jego numer seryjny
  • opisz szczegółowo występujący problem

    Do wiadomości dołącz:
  • film w którym pojawia się problem*
    A przypadku plotera dodatkowo zdjęcie:
  • załadowanej maty
  • ostrza włożonego do uchwytu plotera
  • projektu w programie plotera wraz z widocznymi ustawieniami cięcia

Po otrzymaniu powyższych informacji osoba odpowiedzialna z działu serwisu poinformuje Cię o dalszym przebiegu procesu obsługi zgłoszenia.

*Do przesyłania zdjęć a w szczególności nagrań wideo zachęcamy do skorzystania z darmowych usług hostingu plików jak np. Dysk Google czy https://wetransfer.com/.

2. Mam sprzęt po gwarancji i nie działa on prawidłowo

Jeżeli posiadasz sprzęt po okresie gwarancji lub zakupiony w innym sklepie prześlij nam wiadomość mailową na:
📩wsparcie@wycinarnia.pl

W treści podaj:

  • numer kontaktowy
  • model urządzenia
  • opisz występujący problem

    Do wiadomości dołącz:
  • film z procesu w którym pojawia się problem*
    A przypadku plotera dodatkowo zdjęcie:
  • załadowanej maty
  • włożonego ostrza
  • projektu w programie plotera

Po otrzymaniu tych informacji nasz serwisant poinformuje Cię o opcjach oraz kosztach naprawy.

*Do przesyłania zdjęć a w szczególności nagrań wideo zachęcamy do skorzystania z darmowych usług hostingu plików jak np. Dysk Google czy https://wetransfer.com/.

3. Chcę skorzystać z przeglądu i usługi profesjonalnego czyszczenia i konserwacji urządzenia – SPA

Korzystając okresowo z tej usługi zapewnisz sobie komfort niezawodnej pracy urządzenia.
Skorzystaj z konserwacji szczególnie wtedy gdy:
elementy plotera takie jak rolki dociskowe, wałek napędowy, prowadnice czy karetka są znacznie zabrudzone (bp klejem do regeneracji mat), pojawiają się problemy z cięciem – np przesunięcia linii, ploter wydaje nietypowe dźwięki podczas pracy.

W ramach usługi wykonamy:

  • kompleksową diagnostykę i szczegółowy przegląd urządzenia
  • profesjonalne czyszczenie elementów zewnętrznych obudowy i oczyszczenie wewnętrznych mechanizmów urządzenia
  • konserwację ruchomych podzespołów z zastosowaniem odpowiednich dedykowanych środków
  • kalibrację urządzenia

Ile kosztuje usługa?
Standardowy koszt konserwacji plotera o szerokości cięcia do 41cm (np. Cameo 4, Cricut Maker, Skycut CX16) wynosi 150zł netto + koszt zwrotnej przesyłki kurierskiej.
Koszt konserwacji większych urządzeń jest wyceniany indywidualnie.

W przypadku konieczności wymiany części – skontaktujemy się z Tobą indywidualnie po dokonaniu oględzin urządzenia i poinformujemy o możliwościach i wycenie działań w tym zakresie.

Ile trwa usługa?
Standardowa usługa czyszczenia trwa od 2 do 3 dni roboczych.
Termin ten może się wydłużyć w przypadku konieczności wymiany części urządzenia – o czym poinformujemy Cię niezwłocznie po otrzymaniu sprzętu.

Jak skorzystać z usługi?

Prześlij nam wiadomość mailową na
📩wsparcie@wycinarnia.pl
W treści podaj:

  • numer kontaktowy
  • model urządzenia
  • w jakim terminie nadasz do nas urządzenie
  • adres do wysyłki zwrotnej sprzętu
  • opcjonalnie dane do faktury VAT za usługę

Przesyłkę wyślij na adres:
Wycinarnia.pl – SERWIS
ul. Pstrągowa 38
40-748 Katowice