Zwrot towaru

W naszym sklepie możesz zwrócić produkt fizyczny do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem lub odbioru jej w naszym sklepie. Zachęcamy do kontaktu z nami przed dokonaniem zwrotu.

1. Wypełnij formularz zwrotu.
2. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.
3. Nadaj przesyłkę.
4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).

UWAGA:
Pamiętaj, że zwrotu zgodnie z przepisami mogą dokonać osoby prywatne lub osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Zwrot towaru zakupionego na fakturę jest możliwy jedynie, jeżeli zakup jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego.

Zwrotom nie podlegają treści cyfrowe tj.: ebooki oraz kody aktywujące oprogramowanie.


Jak zapakować produkty?

1. Jeżeli masz taką możliwość zapakuj produkt w oryginalne opakowanie. Dodaj wypełnienia.
2. W przypadku plotera przesuń uchwyt z ostrzami do prawej strony urządzenia, a wolną przestrzeń wewnątrz plotera wypełnij na przykład gazetami lub folią.
3. Przed spakowaniem odepnij kable od urządzeń elektronicznych.
4. Unikaj przyklejania taśmy klejącej bezpośrednio do produktów oraz ich oryginalnych opakowań – jeżeli to możliwe owiń opakowanie papierem lub folią.

Za uszkodzenie towaru podczas transportu odpowiada nadawca!


Jak wygląda zwrot pieniędzy?

Nowy produkt
Otrzymasz zwrot w wysokości 100% wartości zamówienia na podany przez Ciebie numer konta.

Używany produkt
Otrzymasz zwrot pomniejszony o wartość zużycia sprzętu – np. mata, ostrze, kupon na wzory, uszkodzenia mechaniczne (w tym wynikające z nieprawidłowego zapakowania sprzętu na czas transportu).
Zwrot pieniędzy otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu do 14 dni od daty dostarczenia zwracanego produktu.

POBIERZ: INSTRUKCJĘ ZWROTU
POBIERZ: FORMULARZ ZWROTU



Gwarancja

Urządzenia elektroniczne sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Jeżeli chcesz reklamować otrzymany towar:

1. Skontaktuj się z nami: kontakt@wycinarnia.pl.
2. Wypełnij formularz reklamacyjny.
3. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.
3. Czekaj na odbiór przesyłki przez kuriera.
4. Oczekuj na decyzję reklamacyjną (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).

POBIERZ:  FORMULARZ REKLAMACYJNY