32 441 28 83
Wycinarnia
Serwis

Reklamacje i zwroty

Informacje na temat gwarancji oraz reklamacji.

Zwrot towaru

W naszym sklepie możesz zwrócić produkt fizyczny do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem lub odbioru jej w naszym sklepie. Zachęcamy do kontaktu z nami przed dokonaniem zwrotu.

  1. Wypełnij formularz zwrotu.

  2. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.

  3. Nadaj przesyłkę.

  4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).

UWAGA:
Pamiętaj, że zwrotu zgodnie z przepisami mogą dokonać osoby prywatne lub osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Zwrot towaru zakupionego na fakturę jest możliwy jedynie, jeżeli zakup nie jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą i nie ma charakteru zawodowego.

Zwrotom nie podlegają treści cyfrowe tj.: ebooki oraz kody aktywujące oprogramowanie.


Jak zapakować produkty?

  1. Jeżeli masz taką możliwość zapakuj produkt w oryginalne opakowanie. Dodaj wypełnienia.

  2. W przypadku plotera przesuń uchwyt z ostrzami do prawej strony urządzenia, a wolną przestrzeń wewnątrz plotera wypełnij na przykład gazetami lub folią.

  3. Przed spakowaniem odepnij kable od urządzeń elektronicznych.

  4. Unikaj przyklejania taśmy klejącej bezpośrednio do produktów oraz ich oryginalnych opakowań – jeżeli to możliwe owiń opakowanie papierem lub folią.

Za uszkodzenie towaru podczas transportu odpowiada nadawca!


Jak wygląda zwrot pieniędzy?

Nowy produkt
Otrzymasz zwrot w wysokości 100% wartości zamówienia na podany przez Ciebie numer konta.

Używany produkt
Otrzymasz zwrot pomniejszony o wartość zużycia sprzętu – np. mata, ostrze, kupon na wzory, uszkodzenia mechaniczne (w tym wynikające z nieprawidłowego zapakowania sprzętu na czas transportu).
Zwrot pieniędzy otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu do 14 dni od daty dostarczenia zwracanego produktu.

POBIERZ: INSTRUKCJĘ ZWROTU
POBIERZ: FORMULARZ ZWROTU


Gwarancja

Urządzenia elektroniczne sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Jeżeli chcesz reklamować otrzymany towar:

  1. Skontaktuj się z nami: kontakt@wycinarnia.pl.

  2. Wypełnij formularz reklamacyjny.

  3. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.

  4. Czekaj na odbiór przesyłki przez kuriera.

  5. Oczekuj na decyzję reklamacyjną (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).

POBIERZ: FORMULARZ REKLAMACYJNY

Wykonanie: Michał Desol