Zwrot towaru

W naszym sklepie możesz zwrócić produkt do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem lub odbioru jej w naszym sklepie.

1. Wypełnij formularz zwrotu.
2. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.
3. Nadaj przesyłkę.
4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).


Jak zapakować produkty?

1. Jeżeli masz taką możliwość zapakuj produkt w oryginalne opakowanie. Dodaj wypełnienia.
2. W przypadku plotera przesuń uchwyt z ostrzami do prawej strony urządzenia, a wolną przestrzeń wewnątrz plotera wypełnij na przykład gazetami lub folią.
3. Przed spakowaniem odepnij kable od urządzeń elektronicznych.
4. Unikaj przyklejania taśmy klejącej bezpośrednio do produktów oraz ich oryginalnych opakowań – jeżeli to możliwe owiń opakowanie papierem lub folią.

Za uszkodzenie towaru podczas transportu odpowiada nadawca!


Jak wygląda zwrot pieniędzy?

Nowy produkt
Otrzymasz zwrot w wysokości 100% wartości zamówienia na podany przez Ciebie numer konta.

Używany produkt
Otrzymasz zwrot pomniejszony o wartość zużycia sprzętu – np. mata, ostrze, kupon na wzory, uszkodzenia mechaniczne (w tym wynikające z nieprawidłowego zapakowania sprzętu na czas transportu).
Zwrot pieniędzy otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu do 14 dni od daty dostarczenia zwracanego produktu.

POBIERZ: INSTRUKCJĘ ZWROTU
POBIERZ: FORMULARZ ZWROTU



Gwarancja

Urządzenia elektroniczne sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Jeżeli chcesz reklamować otrzymany towar:

1. Skontaktuj się z nami: kontakt@wycinarnia.pl.
2. Wypełnij formularz reklamacyjny.
3. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę.
3. Czekaj na odbiór przesyłki przez kuriera.
4. Oczekuj na decyzję reklamacyjną (do 14 dni od dostarczenia przesyłki).

POBIERZ:  FORMULARZ REKLAMACYJNY