“Curio wycina w innym miejscu niż to które zaznaczyłem na ekranie”
“Ploter nie łączy się z komputerem”
Co wtedy?
Oto kilka porad naszych serwisantów:
Szybki sposób na domowy serwis plotera
Kiedy ploter nie współpracuje z nami, zalecamy:
1. Podłączyć ploter do prądu – zasilaczem i kablem usb do komputera, a następnie go włączyć.
2. W przypadku Cameo 2 na dotykowym ekranie wybrać ikonę koła zębatego, a następnie opcje “about”, na ekranie wyświetli się aktualna wersja oprogramowania plotera.
Zalecane jest, aby była to wersja przynajmniej 1.20. Jeżeli jest niższa należy uaktualnić oprogramowanie pobierając je ze strony: http://www.silhouetteamerica.com/firmware
3. Po otwarciu Silhouette Studio proszę wybrać zakładkę Help/Pomoc i wybrać “About Silhouette Studio”, na ekranie pojawi się informacja o posiadanej wersji oprogramowania, jeżeli jest to wersja niższa niż 3.2 należy pobrać aktualną wersję z tej strony: http://www.silhouetteamerica.com/software/silhouette-studio
Po wykonanych aktualizacjach proszę ponownie włączyć oprogramowanie i ploter oraz zrobić próbę cięcia.
Co, jeśli ploter dalej źle tnie?
Jeżeli oprogramowanie zarówno plotera jak i Silhouette Studio zostało prawidłowo zaktualizowane i nadal występują problemy z cięciem, należy wykonać kolejne kroki.
- Należy zamknąć Silhouette Studio i wyłączyć ploter
2. Odłączyć zasilacz oraz kabel USB od plotera i komputera
3. Otworzyć ponownie Silhouette Studio
4. Wybrać opcję Send to Silhouette/wyślij do Silhouette
5. Mocno podłączyć kabel usb oraz zasilacz do komputera i plotera.
* W przypadku dalszych problemów zalecamy również sprawdzić podłączenie kabla do innego gniazda USB w komputerze oraz zaktualizować sterowniki USB na komputerze.
* Zalecane jest również używanie oryginalnego kabla USB dołączonego do zestawu przez producenta, inne zasilacze mogą powodować problemy z łącznością sprzętu.
WIĘCEJ NASZYCH PORAD ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ TUTAJ: