“Curio wycina w innym miejscu niż to które zaznaczyłem na ekranie”
“Ploter nie łączy się z komputerem”
Co wtedy?

Oto kilka porad naszych serwisantów:

Szybki sposób na domowy serwis plotera

Kiedy ploter nie współpracuje z nami, zalecamy:

1. Podłączyć ploter do prądu – zasilaczem i kablem usb do komputera, a następnie go włączyć.

2. W przypadku Cameo 2 na dotykowym ekranie wybrać ikonę koła zębatego, a następnie opcje “about”, na ekranie wyświetli się aktualna wersja oprogramowania plotera.

Zalecane jest, aby była to wersja przynajmniej 1.20. Jeżeli jest niższa należy uaktualnić oprogramowanie pobierając je ze strony: http://www.silhouetteamerica.com/firmware

3. Po otwarciu Silhouette Studio proszę wybrać zakładkę Help/Pomoc i wybrać “About Silhouette Studio”, na ekranie pojawi się informacja o posiadanej wersji oprogramowania, jeżeli jest to wersja niższa niż 3.2 należy pobrać aktualną wersję z tej strony: http://www.silhouetteamerica.com/software/silhouette-studio

Po wykonanych aktualizacjach proszę ponownie włączyć oprogramowanie i ploter oraz zrobić próbę cięcia.

Co, jeśli ploter dalej źle tnie?

Jeżeli oprogramowanie zarówno plotera jak i Silhouette Studio zostało prawidłowo zaktualizowane i nadal występują problemy z cięciem, należy wykonać kolejne kroki.

  1. Należy zamknąć Silhouette Studio i wyłączyć ploter
    2. Odłączyć zasilacz oraz kabel USB od plotera i komputera
    3. Otworzyć ponownie Silhouette Studio
    4. Wybrać opcję Send to Silhouette/wyślij do Silhouette
    5. Mocno podłączyć kabel usb oraz zasilacz do komputera i plotera.

* W przypadku dalszych problemów zalecamy również sprawdzić podłączenie kabla do innego gniazda USB w komputerze oraz zaktualizować sterowniki USB na komputerze.

* Zalecane jest również używanie oryginalnego kabla USB dołączonego do zestawu przez producenta, inne zasilacze mogą powodować problemy z łącznością sprzętu.

WIĘCEJ NASZYCH PORAD ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ TUTAJ: