“Curio wycina w innym miejscu niż to które zaznaczyłem na ekranie”
“Ploter nie łączy się z komputerem”
Co wtedy?

Oto kilka porad naszych serwisantów:

Zalecamy:
1. Podłączyć ploter do prądu – zasilaczem i kablem usb do komputera, następnie włączyć ploter.
2. W przypadku Cameo 2 na dotykowym ekranie wybrać ikonę koła zębatego a następnie opcje “about”, na ekranie wyświetli się aktualna wersja oprogramowania plotera.

Zalecane aby była to wersja przynajmniej 1.20. Jeżeli jest niższa należy uaktualnić oprogramowanie pobierając je ze strony:http://www.silhouetteamerica.com/firmware

3. Po otwarciu Silhouette Studio proszę wybrać zakładkę Help/Pomoc i wybrać “About Silhouette Studio”, na ekranie pojawi się informacja o posiadanej wersji oprogramowania, jeżeli jest to wersja niższa niż 3.2 należy pobrać aktualną wersję z tej strony: http://www.silhouetteamerica.com/software/silhouette-studio

Po wykonanych aktualizacjach proszę ponownie włączyć oprogramowanie i ploter i zrobić próbę cięcia.

Jeżeli oprogramowanie zarówno plotera jak i Silhouette Studio zostało prawidłowo zaktualizowane i nadal występują problemy z cięciem należy wykonać kolejne kroki.

  1. Należy zamknąć Silhouette Studio i wyłączyć ploter
    2. Odłączyć zasilacz oraz kabel USB od plotera i komputera
    3. Otworzyć ponownie Silhouette Studio
    4. Wybrać opcję Send to Silhouette/wyślij do Silhouette
    5. Mocno podłączyć kabel usb oraz zasilacz do komputera i plotera.

* W przypadku dalszych problemów zalecamy również sprawdzić podłączenie kabla do innego gniazda USB w komputerze oraz zaktualizować sterowniki USB na komputerze.

* Zalecane jest również używanie oryginalnego kabla USB dołączonego do zestawu przez producenta, inne zasilacze mogą powodować problemy z łącznością sprzętu.

 

WIĘCEJ NASZYCH PORAD ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ TUTAJ:
http://wycinarnia.pl/porady/problemy-z-silhouette-co-zrobic/

problemyp
KOŁO RATUNKOWE OPCJI PRINT AND CUT
http://wycinarnia.pl/porady/print-and-cut-kolo-ratunkowe/